Jako firma działająca na całym świecie, wizerunek i reputacja KAEFER są powiązane z postępowaniem każdego pracownika. Od wszystkich pracowników KAEFER, niezależnie od zajmowanego stanowiska, oczekuje się poszanowania prawa i wewnętrznych zasad obowiązujących w różnych krajach i kulturach, w których KAEFER prowadzi działalność. KAEFER nie dopuszcza żadnych kompromisów w zakresie etyki biznesowej. Niewłaściwe zachowanie nigdy nie leży w interesie KAEFER, a naruszenia nie będą tolerowane. Zgodność z przepisami jest integralną częścią procesów biznesowych KAEFER.
Każdy w KAEFER ma wpływ na firmę i kształtuje ją zarówno w skali lokalnej, jak i globalnej. Nasza różnorodność oznacza różnorodność kultur, form prawnych i norm moralnych. Jednocześnie wspólne zaangażowanie jest niezbędne, aby przekroczyć granice poszczególnych krajów KAEFER, w oparciu o zaufanie i wspólny zestaw wartości i norm.
W rezultacie KAEFER jest mocno zaangażowany w zarządzanie ryzykiem i zgodność z przepisami. KAEFER definiuje zgodność jako zbiór wewnętrznych zasad i procedur, które mają na celu zapobieganie, wykrywanie i rozwiązywanie problemów związanych z zachowaniami lub praktykami, które są nielegalne lub niezgodne ze standardami etycznymi i biznesowymi KAEFER. Chcemy unikać podstawowego ryzyka, zapewnić trwały sukces biznesowy oraz budować i utrzymywać oparte na zaufaniu i wiarygodne relacje z naszymi współpracownikami i partnerami biznesowymi. Jest to podstawa naszego sukcesu, ma najwyższą wartość i musi być chroniona. Dlatego nie tolerujemy naruszeń np. obowiązującego prawa, Kodeksu Postępowania w Biznesie KAEFER lub Kodeksu Postępowania Dostawców.
Kodeks Postępowania w Biznesie KAEFER określa sposób, w jaki działamy i prowadzimy działalność oraz dotyczy każdej osoby, która prowadzi interesy z Grupą KAEFER lub dla Grupy KAEFER na całym świecie, co oznacza wszystkich naszych pracowników, w tym wszystkie szczeble zarządzania w Grupie KAEFER, a także konsultantów, pracowników tymczasowych i podwykonawców.Te wiążące wytyczne postępowania zostały wyszczególnione w kilku kolejnych Politykach Grupy KAEFER, Kodeksie Postępowania Dostawców KAEFER (SCoC) oraz wewnętrznych Zasadach KAEFER.
Kodeks Postępowania Dostawców KAEFER (SCoC) zawiera kryteria jakościowe, społeczne i ekologiczne, których przestrzegania oczekujemy od naszych dostawców.Obowiązuje on dostawców na całym świecie i jest częścią wszystkich nowych umów zakupowych zawieranych przez KAEFER.
Program zgodności KAEFER obejmuje również infolinię KAEFER Compliance Helpline (https://www.bkms-system.com/kaefer), wysoce zabezpieczony internetowy system informowania o nieprawidłowościach, który został stworzony w celu zaoferowania dostępnego na całym świecie kanału zgłaszania (podejrzewanych) naruszeń Kodeksu Postępowania w Biznesie KAEFER, Kodeksu Postępowania Dostawców KAEFER, Zasad KAEFER lub obowiązującego prawa, w razie potrzeby anonimowo.