Service Desk Agent (German / English speaking)

Service Desk Agent (German / English speaking)

  • Pełny etat
  • Zabrze

Miejsce pracy: Zabrze

Obowiązki:

  • Wsparcie w zakresie pierwszego kontaktu dla wewnętrznego klienta (analizowanie, rozwiązywanie znanych problemów)
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń
  • Diagnozowanie problemów lub kierowanie ich na kolejny poziom wsparcia
  • Zdalne wsparcie techniczne użytkowników
  • Ścisła współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia
  • Monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o ich bieżącym statusie

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Zdolność i chęć szybkiego uczenia się
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pełne przeszkolenie w zakresie wewnętrznych systemów i procedur, niezbędne do wykonywania pracy
  • Stabilne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uznanej firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole
  • Praca w międzynarodowym środowisku i codzienny Kontakt z językiem niemieckim
  • Pakiet świadczeń dodatkowych, dopłaty do kart multisport, „wczasów pod gruszą” i inne
  • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia
  • Partnerskie podejście w zespole

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.