Service Desk Agent (French / English speaking) – Zabrze
Obowiązki
- Wsparcie w zakresie pierwszego kontaktu dla wewnętrznego klienta (analizowanie, rozwiązywanie znanych problemów)
- Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń
- Diagnozowanie problemów lub kierowanie ich na kolejny poziom wsparcia
- Zdalne wsparcie techniczne użytkowników
- Ścisła współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia
- Monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o ich bieżącym statusie
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego min. B2
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (B1/B2)
- Zdolność i chęć szybkiego uczenia się
- Komunikatywność
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
- Pełne przeszkolenie w zakresie wewnętrznych systemów i procedur, niezbędne do wykonywania pracy
- Stabilne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uznanej firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
- Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole
- Praca w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem francuskim i angielskim
- Pakiet świadczeń dodatkowych, dopłaty do kart multisport, „wczasów pod gruszą” i inne
- Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia
- Partnerskie podejście w zespole
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.